14/11/2007

tuntetes

Szombaton reszese voltam szomaliai, iraki, afganisztani, zambibwai es torok tuntetesnek.
Mindegyik haboru ellenes iranyzatu volt. Nyilvan en is tuntetnek annak az orszagnak a kormanyepulete elott, akik az elhagyott orszagomat hatalmas fegyver arzenallal latjak el.
En meg, mint menekult dolgozok ennek az orszagnak, hogy ihy kozelebb vagyok a miniszterhez, es talan felfigyel ram.

Hat igazan nem reagalt semmit az angol kormany, bar a helyszinen rengeteg tv stab volt. Talan egyik felvetelen en is ott vagyok:)

Izgalmas, es kisse felelmetes volt szamomra atmenni egy 60-100 fos torok tunteto csoporton. Ahogy beleptem a tomegbe nem hallottam a kocsokat, a varos zajat. A sajat sziveresemet viszont egyre jobban. Olyan erzes volt, mikor cseng az ember fule. Csak a tomeg indulatos kiabalasat hallottam.

Meg egy elmeny, amiben meg nem volt reszem:)

Megyek Afrikaba!!!

No comments: