10/12/2007

karacsonyi mosoly:0

Na, nyugi, mar itt is vagyok

Kicsit azt hiszem irigyelnek a holgyek. Igen, az egyik legkedvesebb tevekenyseguket csinaltam, egyedul:)
Bevasarolni voltam!!! Hol? Nem a a helyi kozertben, nem is a kinai boltban. Az Oxford streeten, golderrs greenben. Igen tessek irigykedni, nem tudom milyen erzes lehet ez az utazas a holgyek szamara. De szerintem feler egy jobb partival:)
Hatalamas tomeg hompolyog az utcan, szinte megbenuitja az autos kozlekedest. Hihetetlen mennyi "robot" lepi el ilyenkor a boltokat. Szinte olyan erzesem volt, mint valami scifibe, amikor az emberek agyat atprogramozzak. Es csak egy dologra tudnak gondolni. "mit vegyek neki? es neki? hu, ez jo all nekem is, egyet veszek magamnak is. Hu, ezt biztos nem hordana, majd jo lesz nekem" Kb. ezek porognek a fejekben. Na de nehogy itt valami antifeminista felhangot ussek meg ezzel a megjegyzessel, ezert oda kell tennem, hogy ez csoportos foglalkozas! Ott vannak a ferfiak is, akik szinten elvezik a shoppingolast. Igen nehez komor arcu embert latni ilyenkor itt.
Most tunt fel eloszor, hogy itt a penz nem nagyon szamit. Azt hittem a Harrods-ban csupan 3-5 szupergazdag fog mozogni. Aha, a bolt tele volt. Es nem a zsiros emberekkel. Aszem.
Na ez olyan bolt, ahol nincs kirakva az ar! Vajon miert?

No comments: