02/11/2007

Pentek, ... Szerinted?:)

Azt hiszem mindnen munkam odaveszett tegnap..

Ma ismet hatalamas graffitiket mostunk le. Amiket inkabb masnak neveznek. Ilyeneket rajzoltal te is 3-5 evesen szobad falara. Sajnos ilyen kategoriaju tageket kell lemosnunk! Igazan aa szivem szakad meg, amikor elkezdem eltuntetni, es latom magam elott, ahogy ezek muveszpalantak egesz ejjel csinaltak, javitottak. En meg odamegyek, rafujok egy kis ghostot, azt mar el is tunt:)

Ha kavet akarsz inni, akkor adj magadnak legalabb 18 percet!!! Mert az itteni kave 3 dl, es kb 123fokos. Nem tudom hogy csinaljak, de meg sosem ittam ilyen forro kavet. Amikor a M&S gyarban dolgoztam, nem volt elegendo a 15 perces szunet, hogy megidjam. Mivel most mar nem ott dolgozok, igy van idom 1-2 orat kaveznom:)

Azt hiszem neha mas orszagba kerultem,...

..,mert mar 16. napja nyomom azesotancot, de tok felesleges. Itt iden mar nem fog esni semmi. Persze majdnem ezert buktam meg foldrajzoran, mert nem tudtam Anglia evi csapadekmennyiseget! Azt tanitotta kedves Klari neni, hogy ott, (nekem itt) mindig esik az eso! Nos kerem kijavitani azt a kettest, otosre, mert itt ugyan nem lattam 2 hete esot.
Ennyit Angliarol!

No comments: