28/10/2007

egy az egybe

Vegre ujra esik az eso:) Itt letem alatt ez a 3. alkalom.
Hat kicsit ki vagyok a heti 6 napos munkabol. Minden nap eldicsekedett a supervisior, hogy mennyit pickingeltunk es billingeltunk. A napi mennyiiseg mennyi. Ha jol dolgoztunk csokit kaptunk. Tiszta szocikapi munkamoral.
A munkasok csak a sajat munkajukkal torodnek, nem igen foglalkoztatja oket, hogy mi a manager kivansaga:)

Azt hiszem masik orszagot kell valasztanom, ha angolu akaorok beszelgetni:)
Talan atnezek egy masik varosba, ahol kevesebb az idegen:) Most mi gyarmatositjuk Angliat:)

Na mar batrabban szorhatom a fontokat. Sikerult nyitnom angol bankszamlat. Igy mar szoba allnak veled az emberek.

Ha valaki jonne ki, az hozna nekem par kg turorudit es szaloncukrot?:)

Ja, tegnap fogtunk egeret a lakasban! Csak ne lennenek ilyen furak a lakotarsak. Roluk kesziteni egz filmet? Maga a kaszzasiker:)
Egerfogo: ragados papirlap.
Helye: konyhaasztal

Mar az elso nap beletenyereltem a csapdaba, mert en meg a hagyomanyos fem rugos, es a teglacsabdat ismertem. Itt ez van. Tegnap megfogtuk.
Halk cincogas, majdhatalmas visitas es ajtocsapkodas. Viktor ki, ambulans segitseg az egernek, oktatas a lakoknak. Ekkor derult ki, hogy mindenki biologus, virologus! Csak a csapdahoz ertem hozza, hogz kivigyem az udvarra a kis egeret, es hogy ne szenvedjen tovabb. Visszajovok, ezek levagtak volna a kezem, mondvan fertozott lettem. Domestost ajanlottak kezmosashoz. Na, ekkor ereztem azt, hogy hiaba egetem itt az ertelem langjat nincs eleg oxigen ami taplalna.
Nem tudom hol voltak eddig ezek az emberek, de most megtalaltam oket. Mar akkor fekudtem a nevetestol, amikor egy fel kisemlosbol (derektol lefele) levagtak, hogy eger. Holot patkany volt. Nem akarok senkit bantani, ez csak egy pici megjegyzes.

Be kell vallanom valamit. Mar kezd idegesiteni ,ha magyar szavakat hallok!

Mar lassan felveszem a G8-as orszagok lakoinak szokasait. Hihetetlen,hogy mennyire szuk sperpektivaban latnak az emberek, nagyresze. Persze ez csak 3 het utani megallapitas. De fontos!

Holnap kezdem az uj munkamat. Graffitiket mosunk le a falakrol, kapukrol. Nem egy alom melo, de igy kezdetnek nagyon jo. Foleg, igy, hogy csak egy erettsegid van.
Elvallalom, mert jobb mint az elozo, angolul kell beszelni, biztos munka.

Ma fedeztem fel egy gyonyoru kis tavat itt Wembleyben. Azt hiszem oda fogok minden nap kimenni. Majd kudom a fotokat.

Mara ennyi, ...

1 comment:

Anonymous said...

Hiii Vitya! Örülök hogy rádtaláltam, vagyis a blogodra igy kicsit beleláthatok az Angliai mindennapjaidba. Nagyon jók az irások, remélem a késöbbiekben sem lesz "Echard Ricsi szindrómád" aki utoljára a blogjában kb 1,5 hónapja nem irt. NA szóval hajrá,csak igy tovább ja és nem kell itt poénkodnod, az sose ment neked :D , Üdv Bazsó